Zatím se ale neví, kdy se začne stavět. Doprava mezi Lubencem a Bošovem je nyní vedena po dvouproudové komunikaci široké osm až deset metrů. Po dokončení stavby vznikne nová silnice se dvěma jízdními pruhy v každém směru. Současně s hlavní trasou bude vybudováno i několik přeložek silnic druhé a třetí třídy, místních komunikací a polních cest. Součástí projektu je také jedna mimoúrovňová křižovatka a tři mosty.
Zhotovitelem stavby je sdružení firem Eurovia CZ, Geosan a AZ Sanace. Pro letošní rok je na stavbu k dispozici kolem 70 milionů korun. Modernizace silnice mezi Chebem, Karlovými Vary a Prahou prozatím nejvíce pokročila v Karlovarském kraji. Tam budou do roku 2012 kompletně dokončeny rozestavěné úseky od Chebu po Karlovy Vary. Letos v červnu skončí práce na dvou trasách, a to mezi Tisovou a Kamenným Dvorem a Novým Sedlem a Jenišovem. Do konce října 2011 předají stavbaři úsek Sokolov - Tisová a už v dubnu má být průjezdná alespoň polovina mostu přes Ohři u Starého Sedla. Celý úsek Sokolov - Nové Sedlo bude hotový v dubnu 2012.
Z trasy modernizované silnice R6 jsou zatím v Karlovarském kraji dokončeny úseky od Chebu ke Kamennému Dvoru a hotový je rovněž celý průtah Karlovými Vary. Rychlostní silnice R6 je nyní hotova i mezi Prahou a Novým Strašecím. Hlavním problémem v pokračování stavby je nedostatek peněz. Z pracovní verze koncepce dokončení dálniční a železniční sítě podle hejtmana Josefa Novotného vyplývá, že úsek z Prahy do Karlových Varů by mohl být dokončen teprve v roce 2025 a silnice R6 je zařazena do staveb s nízkou prioritou.