Studenti Gymnázia a obchodní akademie v Mariánských Lázních se již tradičně účastnili regionálního a mezinárodního veletrhu studentských fiktivních firem. Z obou soutěží dovezli žáci celkem pět prestižních ocenění.
Pohotový a téměř profesionální přístup k zákazníkům předvedli studenti, kteří se se svými fiktivními firmami s názvy Tispo, s.r.o. a Skalpel, s.r.o. účastnili 7. regionálního a 21. mezinárodního veletrhu studentských fiktivních firem v Sokolově a v Praze. Z regionálního kola žáci přivezli krásné 2. místo v kategorii Elektronická prezentace a 3. místo v kategorii Vizitka.
Celoroční úsilí žáků korunoval zisk 1. místa v kategorii Katalog a 3. místa v kategorii Stánek, který studenti vybojovali v konkurenci 119 studentských firem nejen z České republiky na mezinárodním veletrhu v Praze. Kvalitu reklamního spotu pak potvrdilo další ocenění v podobě 2. místa, které zástupcům firmy Tispo předalo Centrum fiktivních firem.
„Výuka předmětu fiktivní firma slouží žákům k využití jejich teoretických znalostí, k získání dalších praktických dovedností a k rozvíjení schopností, které jim pomohou uplatnit se v budoucím povolání či podnikání,“ uvedla pedagožka školy Jana Gaszczyková. „Účast na veletrzích žákům umožní vzájemné srovnání a také prožití radosti z úspěchu a ocenění vykonané práce, což bude jistě motivací pro jejich další studium,“ dodala.
Za stránku zodpovídá
Frimlová Věra Kořánová
Datum aktualizace