Začátkem roku 2008 by měla odstartovat výstavba silničního obchvatu Velké Hleďsebe, dokončena by mohla být nejdéle do dvou let.
Letos má Ředitelství silnic a dálnic jako investor akce vybrat v tendru zhotovitele stavby. Náklady na stavbu obchvatu se pohybují kolem 100 milionů korun,“ uvedl první náměstek hejtmana Jan Zborník. Pro Velkou Hleďsebi je obchvat velmi důležitý. Obcí vede hlavní silniční tah mezi Chebem a Plzní a denně tudy projedou stovky vozidel. Obdobná situace je i v dalších obcích na trase této komunikace, Drmoulu a Trstěnicích.
„Podle našich informací jsou vyřešeny všechny majetkové záležitosti, které se stavbou souvisely. Karlovarský kraj se pak zavázal, že převezme po dokončení obchvatu do své správy zhruba 2,5 kilometru dlouhý úsek současné silnice první třídy procházející Velkou Hleďsebí,“ řekl Jan Zborník.
Na stavbu obchvatu Velkou Hleďsebí má navázat přeložení silnice mimo Drmoul a Trstěnice. Posledním problematickým bodem na silnici první třídy protínající Chebsko od Mariánských Lázní až po Aš je nevyhovující křižovatka v Horních Lomanech u Františkových Lázní. Zde se míjejí automobily mířící na Ašsko a k hraničnímu přechodu ve Vojtanově s železniční tratí. „Situaci by měla řešit výstavba nadjezdu a mimoúrovňové křížení,“ dodal Jan Zborník.
„Podle našich informací jsou vyřešeny všechny majetkové záležitosti, které se stavbou souvisely. Karlovarský kraj se pak zavázal, že převezme po dokončení obchvatu do své správy zhruba 2,5 kilometru dlouhý úsek současné silnice první třídy procházející Velkou Hleďsebí,“ řekl Jan Zborník.
Na stavbu obchvatu Velkou Hleďsebí má navázat přeložení silnice mimo Drmoul a Trstěnice. Posledním problematickým bodem na silnici první třídy protínající Chebsko od Mariánských Lázní až po Aš je nevyhovující křižovatka v Horních Lomanech u Františkových Lázní. Zde se míjejí automobily mířící na Ašsko a k hraničnímu přechodu ve Vojtanově s železniční tratí. „Situaci by měla řešit výstavba nadjezdu a mimoúrovňové křížení,“ dodal Jan Zborník.
Datum aktualizace