Poslední možnost vidět dokončovanou stavbu průtahu z neobvyklého pohledu má veřejnost již tento čtvrtek, 18. října 2007. Setkání zájemců o poslední prohlídku průtahu před jeho otevřením pro automobilový provoz je na pravých dvou jízdních pruzích v místech Zimního stadionu, resp. obchodního domu Lidl, a to 18.října v 15:00 hodin.
„Společně s primátorkou města Karlovy Vary Veronikou Vlkovou jsme na stavbě průtahu městem připravili ‚den otevřených dveří‘ pro veřejnost. Jelikož se právě dokončují dva jízdní pruhy ve směru na Cheb, které budou příští týden otevřeny pro automobilovou dopravu, rozhodli jsme se nabídnout karlovarákům i zájemcům z celého kraje poslední možnost projít si tuto nejdůležitější dopravní stavbu krajského města pěšky,“ říká hejtman Karlovarského kraje Josef Pavel.
Stavba západní části průtahu Karlovými Vary – od Zimního stadionu směrem na Cheb – se připravuje již deset let. Navazuje na východní část průtahu, která svádí dopravu ze silnice I/6 od Prahy a silnice I/13 od Ostrova na trasu průtahu do Bohatic a dále kolem řeky Ohře až k Zimnímu stadionu.
Stavební práce na západní části průtahu městem Karlovy Vary začaly 14. září 2004. Náklady celé stavby, která měří na 5,3 km a zahrnuje 12 mostních staveb, z toho 2 mosty železniční a 2 estakády (vedení průtahu nad povrchem země), činí zhruba 4 mld. Kč.
Na trase je připraveno drobné občerstvení. Upozorňujeme, že se stále ještě jedná o stavbu, a prosíme případné návštěvníky, aby se po trase dokončované části průtahu pohybovali pouze podle pokynů stavebníků.
Stavba západní části průtahu Karlovými Vary – od Zimního stadionu směrem na Cheb – se připravuje již deset let. Navazuje na východní část průtahu, která svádí dopravu ze silnice I/6 od Prahy a silnice I/13 od Ostrova na trasu průtahu do Bohatic a dále kolem řeky Ohře až k Zimnímu stadionu.
Stavební práce na západní části průtahu městem Karlovy Vary začaly 14. září 2004. Náklady celé stavby, která měří na 5,3 km a zahrnuje 12 mostních staveb, z toho 2 mosty železniční a 2 estakády (vedení průtahu nad povrchem země), činí zhruba 4 mld. Kč.
Na trase je připraveno drobné občerstvení. Upozorňujeme, že se stále ještě jedná o stavbu, a prosíme případné návštěvníky, aby se po trase dokončované části průtahu pohybovali pouze podle pokynů stavebníků.
Datum aktualizace