Stavba rychlostní silnice R6 zahrnuje také rekonstrukci mostu u sokolovského Transmotelu. Z toho starého zbyl jen středový oblouk a piloty. Provoz na mostě, který bude díky přidání dvou jízdních pruhů širší o šest metrů, má být spuštěn v dubnu 2011, ovšem pouze po jedné polovině profilu.
Rekonstrukce mostu začala v dubnu. Stavbaři dosud odstranili původní mostovku, což představovalo 4,5 tisíce tun železobetonu. Po jejím sejmutí zjistili, že jsou pilíře ve velmi špatném stavu. Musely být proto zesíleny betonem. Další nutností bylo vybudování ochranné konstrukce nad cyklostezkou.
Na rozebraný most se nyní nasouvá nová vrchní část. Celý proces má čtyři etapy. „Z plechů z vítkovických železáren jsou v Horních Počernicích vyrobeny kusy mostovky, které jsou převezeny na předmontážní pracoviště na místě. Tady se svaří do dílů o délce 32 metrů a šířce 11 metrů, z nichž každý váží sto tun. Ty jeřáb přenese do montážní jámy, kde se jich opět ujmou svářeči. Nato se díly konstrukce uchopí a speciální hydraulika je postupně vytlačí na pilíře,“ popsal vedoucí projektu Zdeněk Rozsypálek z Metrostavu s tím, že se nové díly nasouvají rychlostí asi 30 centimetrů za hodinu.
Původně měla být rekonstrukce mostu realizována za částečného provozu. Nakonec ale bylo rozhodnuto o objížďce.