Domů Aktuality Krajský úřad chce dál zvyšovat kvalitu svých služeb

Krajský úřad chce dál zvyšovat kvalitu svých služeb

Každý návštěvník krajského úřadu, který v těchto dnech přijde do některé z budov kraje, může vyplnit dotazník, jehož cílem je zjistit spokojenost občanů se službami KÚ KK.
Už od roku 2004 je totiž úřad zapojen do systému řízení kvality, tzv. projektu CAF, založeného na vlastním sebehodnocení instituce s následným sestavením akčního plánu zlepšování. Plán je zaměřen zejména na hlavní cíl úřadu a tím je poskytování služeb na vysoké úrovni.

„Provádíme výzkum spokojenosti se službami krajského úřadu a formou anonymních dotazníků chceme zjistit, v jakém směru je možné naši práci ještě dál zkvalitňovat,“ vysvětlil ředitel KÚ Roman Rokůsek.

Dotazníky jsou k dispozici nejen občanům, ale byly připraveny v dalších variantách také pro krajské zastupitele, starosty obcí a příspěvkové organizace kraje. Na čtyřstupňové hodnotící škále mohli respondenti klasifikovat úroveň spolupráce s odbory, odbornost úředníků, jejich jednání a vstřícnost a také úplnost a kvalitu předávaných informací.

Na konci srpna by měly být známy výsledky a podle nich bude nastavena další strategie zlepšování činnosti KÚ. Loni úřad získal resortní cenu MV ČR „Organizace dobré veřejné služby za rok 2006“ a v lednu příštího roku bude organizátorem 4. Národní konference kvality ve veřejné správě.
Za stránku zodpovídá Mgr. Jana Pavlíková
Datum aktualizace