U informačního pultu Karlovarského kraje byl největší zájem o Karlovy Vary, které jsou druhým nejoblíbenějším cílem ruských turistů u nás, hned po Praze. Svou expozicí, především nabídkou špičkových hotelů, zaujalo také město Mariánské Lázně. Zájemcům o náš region byly k dispozici jak ústní informace, tak i tištěný propagační materiál v ruštině. „V nabídce byl například nově vydaný katalog lázeňství Karlovarského kraje nebo interaktivní DVD,“ uvedla krajská radní Eva Valjentová.
Zástupci kraje absolvovali mnohá jednání týkající se rozvoje cestovního ruchu. „V rámci Českého večera se na velvyslanectví České republiky hovořilo například o kulturní výměně, která by se měla uskutečnit v letošním roce i v letech následujících na základě smlouvy o spolupráci mezi Karlovarským krajem a Moskvou,“ vysvětlil náměstek hejtmana Jaroslav Borka.
MITT Moskva je nejvýznamnějším veletrhem cestovního ruchu na ruském trhu a je určen převážně odborné veřejnosti. Pravidelně se jej účastní okolo 3 tisícovek vystavovatelů z více než stovky zemí. Loni na akci zavítalo 92 tisíc návštěvníků.