Domů Aktuality Karlovarský kraj se prezentoval ve Španělsku

Karlovarský kraj se prezentoval ve Španělsku

Dubnovou prezentací ve španělských městech Pamploně a Valencii vyvrcholila letošní předsezónní snaha Karlovarského kraje o představení všech atraktivit, které může nejzápadnější region České republiky nabídnout v letošní lázeňské i turistické sezóně.
Poprvé měli možnost španělští zájemci o západočeské lázně, města a památky v Karlovarském kraji poznat náš kraj při lednovém veletrhu cestovního ruchu FITUR v Madridu, který je jedním z největších tohoto druhu v Evropě. V době konání veletrhu proběhla prezentace Karlovarského kraje v prestižním madridském klubu Allard, kde byly novinky v cestovním ruchu pro letošní rok představeny významným madridským touroperátorům a novinářům píšícím o cestovním ruchu.

Stejně tak jako v lednu byla i dubnová prezentace pořádána ve spolupráci se zastoupením agentury Czechtourism – Českou centrálou cestovního ruchu ve Španělsku. Obě prezentace – v Pamploně 24.4. i ve Valencii 26.4. - byly překvapivě hojně navštíveny převážně pozvanými novináři a touroperátory ze severní oblasti Španělska. Znovu se potvrdila skutečnost, že největší zájem ze strany turistů ze Španělska je o naše hlavní město Prahu, Karlovarský a Jihočeský kraj, především o Karlovy Vary a Český Krumlov.

Na závěr obou prezentací - v Pamploně i ve Valencii obdrželi dva vylosovaní účastníci prezentace poukazy na návštěvu „Lázeňského týdne“, který proběhne na podzim ve dnech  4.-7.10. v Karlových Varech a bude navazovat na festival filmů o cestovním ruchu Tourfilm. Poukazy předal, společně s ředitelkou zastoupení Czechtourism ve Španělsku Kateřinou Menclovou, radní Karlovarského kraje Ing. Luboš Orálek. Poukazy pro tuto příležitost poskytl pan Jaroslav Dolina, ředitel společnosti České lázně v Evropě o.p.s., která lázeňský týden za přispění agentury Czechtourism, Karlovarského kraje a Města Karlovy Vary pořádá.

Závěrem můžeme konstatovat příjemnou skutečnost, že dle statistiky Czechtourism stoupla návštěvnost Karlovarského kraje v loňském roce – v roce 2006 o 18 %. Je to jistě zásluhou rostoucí úrovně nabídky služeb v lázeňství a cestovním ruchu, kterou nabízí především podnikatelé. Je to jistě zásluha i mnoha dalších subjektů podílejících na stoupající nabídce zimních i letních sportovišť a kulturní akcí a také těch, které propagují region doma i v zahraničí např. kraje, městské a obecní samosprávy prostřednictvím svých Informačních center nebo  atraktivním a účinným propagačním materiálem.
Datum aktualizace