Na škále 1 - 4 hodnotili respondenti nejlépe jednání a vystupování úředníků, v němž úřad podle zpracovatelské firmy CONEO obstál i v porovnání s ministerstvy a ostatními kraji.
Občané udělili krajskému úřadu průměrnou známku 1, 2. Z šetření vyplynulo, že nejvíce jsou spokojeni s jednáním a vystupováním úředníků, přivítali by ale například přehlednější orientační systém. „Potěšilo nás, že 93 procenta dotázaných věděla, v jakém případě se na krajský úřad mohou obrátit, v jakém směru jim mohou úředníci pomoci,“ uvedl ředitel Krajského úřadu Karlovarského kraje Roman Rokůsek.
Od ředitelů krajských příspěvkových organizací dostal krajský úřad průměrnou známku 1, 5. Nejlépe zástupci PO hodnotili míru odbornosti úředníků a spolupráci se zřizovatelským odborem, zlepšit by se měla dostupnost informací.
Starostové obcí dali úřadu průměrnou známku 1, 5, přičemž ocenili zejména jednání a vystupování úředníků. Ti by z pohledu starostů měli dále pracovat na zvyšování úrovně svých odborných znalostí.
Z hodnocení provedeného krajskými zastupiteli, vzešla průměrná známka 1, 4. Klasifikovali jednotlivě každý ze 17 odborů krajského úřadu a 9 z nich vybrali jako nadprůměrně dobrých. Nejlepší známky získala práce úředníků ve výborech zastupitelstva. Členové zastupitelstva by chtěli kvalitněji zpracované zápisy z jednání a rychlejší plnění požadavků.„Cílem analýzy informací z anonymních dotazníků bylo další zlepšení a zvýšení kvality služeb poskytovaných naším úřadem,“ uzavřel Roman Rokůsek.