Domů Aktuality Destinační agentura se připravuje na kampaň

Destinační agentura se připravuje na kampaň

Nově vznikající Destinační agentura Karlovarského kraje plánuje činnosti pro nadcházející rok. Nyní se chystá na zimní sezónu, kdy zahájí první propagační kampaně. Hlavním smyslem spolku je prezentace kraje jako atraktivní turistické destinace a přilákání návštěvníků.

​„V současnosti začínáme pracovat na přípravě aktivit pro rok 2017 a řešíme zimní kampaň pro sezónu 2016/2017, která by měla pokrýt území Krušných hor, a to nejen ski-areály, ale i další střediska regionu. V plánu máme také kampaň na podporu lázeňských a wellness pobytů v nadcházejícím období, především pak v době adventu a vánočních svátků. Cílem je podpořit úsilí jednotlivých hotelů a lázeňských domů v kraji, které i v období mimo hlavní sezónu vynakládají nemalé prostředky na prezentaci svých služeb. Na přelomu listopadu a prosince bychom také chtěli uspořádat ve spolupráci s Karlovarským krajem další Regionální konferenci cestovního ruchu, na které opět zazní témata zajímavá pro odborníky z této oblasti,“ uvedl předseda agentury Petr Židlický.

Destinační agentura, která již byla zaregistrována do rejstříku spolků, má nyní devět členů. Patří k nim kromě Karlovarského kraje a Letiště Karlovy Vary města Karlovy Vary, Sokolov, Cheb, Loket, Jáchymov, Ostrov a Aš. Agentura již také disponuje vlastním bankovním účtem pro zasílání členských příspěvků. Kraj pro letošní rok přispěje 7,5 milionu korun, Karlovy Vary 1,2 milionu korun a města přibližně 100 tisíc korun. Spolek „Živý kraj – destinační agentura pro Karlovarský kraj“ začne fungovat od 1. ledna 2017.
Za stránku zodpovídá Jana Lukášová
Datum aktualizace