Mateřské centrum Karlovy Vary v květnu uspořádalo SMS anketu a výstavu, ve které vyzvalo rodiče, aby napsali a děti, aby nakreslily, co jim v Karlových Varech chybí. Z celé akce vyplynulo, že většina akcí pořádaných městem je víkendových nebo k nějaké příležitosti. Rozhodně rodičům chybí zázemí, které by fungovalo a zaujalo svými aktivitami celoročně a hlavně ve všední dny.
Návštěvnost výstavy byla přímo úměrná tomu, co se právě ve městě dělo. Zatímco v tomto období město pořádá pro děti spoustu akcí, v jiných obdobích je to mnohem slabší. Z SMS ankety vyplynulo, že rodičům nejvíce chybí: bazén se zázemím pro děti, herna do které je možno chodit i za špatného počasí, jesle, nekuřácká restaurace-kavárna pro maminky s kočárky a malými dětmi, cyklostezky, … ve výtvarných dílech se odrážela podobná potřeba i dětí – aquapark, různorodá hřiště, ZOO, dinopark…. "Nápadů a ideálů máme spoustu, jenže pro naplňování dětských přání a na zajištění doplňkových služeb pro rodiny nemáme dostatečné prostory. Navíc ty stávající ještě ohrožuje skutečnost , že je budeme muset z důvodu velkého počtu přihlášených dětí do mateřských škol uvolnit. Je to jen otázka času, " dodává ředitelka MCKV Věra Bartošová.
V souvislosti s celorepublikovou kampaní Spolu u kulatého stolu, kterou pořádala Síť Mateřských center v ČR, připravilo Mateřské centrum Karlovy Vary ve spolupráci s MŠ, ZŠ a Střední zdravotnickou školou výstavu pod názvem "Město dětem" a SMS anketu.
K hlavním cílům kampaně patřilo otevřít diskusi o nástrojích prorodinné politiky a hledat řešení na zlepšení podmínek života rodin. V diskusích s představiteli obcí měli rodiče z mateřských center zájem nastolit otázky kolem konkrétních palčivých problémů, hledat možnosti jejich řešení a dokonce přispět pomocí, aby se obec, kde bydlí, stala pro všechny opravdovým domovem.
V souvislosti s celorepublikovou kampaní Spolu u kulatého stolu, kterou pořádala Síť Mateřských center v ČR, připravilo Mateřské centrum Karlovy Vary ve spolupráci s MŠ, ZŠ a Střední zdravotnickou školou výstavu pod názvem "Město dětem" a SMS anketu.
K hlavním cílům kampaně patřilo otevřít diskusi o nástrojích prorodinné politiky a hledat řešení na zlepšení podmínek života rodin. V diskusích s představiteli obcí měli rodiče z mateřských center zájem nastolit otázky kolem konkrétních palčivých problémů, hledat možnosti jejich řešení a dokonce přispět pomocí, aby se obec, kde bydlí, stala pro všechny opravdovým domovem.
Datum aktualizace