Jedinečnou příležitost k prezentaci využilo 11 českých krajů včetně metropole Prahy, České centrum Brusel, agentura CzechTourism a Česká styčná kancelář pro výzkum a vývoj (CZELO).
Divákům hráli a zpívali čeští hudebníci v čele Danem Bártou, kapelou Nightwork nebo Charlie Straight. Na stáncích českých regionů mohli návštěvníci ochutnat regionální speciality a seznámit se s nabídkou v oblasti cestovního ruchu nebo kultury. „České regiony se rychle rozvíjejí a mají co nabídnout. Chceme obyvatele Bruselu i turisty vzít na pomyslný výlet do světa české kultury a v krajských prezentacích jim ukázat, čím jsme v rámci Evropy unikátní,“uvedl náměstek hejtmana Petr Navrátil, který pozdravil účastníky Czech Street Party během zahájení akce.
Stánek Karlovarského kraje přilákal účastníky ochutnávkou tradičních regionálních výrobků – becherovky, likéru Madam, lázeňských oplatek. Odnést si mohli propagační předměty i veškeré publikace například o památkách, kulturním a sportovním vyžití či o službách v oblasti lázeňství.